Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

Για τον γλυκο μου πριγκιπα........

Σαν παιδι δεν εκανα ποτε ονειρα.........
Δεν πιστεψα ποτε σε παραμυθια, πριγκιπες και νεραιδες......
Ζουσα στο σκοταδι και την μοναξια........
εως οτου ηρθες ΕΣΥ στην ζωη μου......

Και ολα αλλαξαν........

Αρχισα να πιστευω στις νεραιδες
και ενιωσα κι εγω μια απο αυτες........

Με ενα σακουλακι γεματο μαγικη χρυσοσκονη
αρχισα να πασπαλιζω τα παντα γυρω μου......
Και το σακουλακι δεν αδειαζει γιατι μου το γεμιζες εσυ
καθε μερα με την αγαπη σου......

Και τυλιγομαι κι εγω με αυτην την λαμψη.......

Και εβγαλα κι εγω φτερα.......
που μου επιτρεπουν να πεταω κοντα σου........
Καθε σκεψη δικη σου......
Καθε μου ανασα η πνοη σου....

Σε ονομασα γλυκο πριγκιπα.........
Σου εχτισα πυργους και παλατια......

Σε εντυσα με χρυσες κλωστες
και πολυτιμα πετραδια.........
Κηπους με πολυχρωμα μοσχοβολιστα λουλουδια..............

Συντριβανια με γαργαρα νερα.........
Τις νυχτες καθομαι πανω στο φεγγαρι και σου τραγουδω........

Στελνοντας σου τον ερωτα και τον κρυφο μου ποθο μου......
Κανοντας ονειρα μαζι σου...........
σου φτιαχνω μουσικη, τραγουδια, ποιηματα.........

ερχομαι και σε συναντω σε μερη μυστικα...........
δικα μας που κανεις δεν τα γνωριζει......

Και σου χαριζω το ερωτικο κορμι μου..........

Νιωσε την φλογα του.........και ελα δροσισε με........
απο την φωtια του ερωτα σου που με εχει καψει.........
Λυτρωσε με, χαρισε μου τα φιλια σου και τα χαδια σου

Κρατα με σφιχτα στην αγκαλια σου οπως κι εγω σε κρατω....
Κανε μου ερωτα......ξανα και ξανα......μεχρι τα πρωτα χρωματα της αυγης να πλημυρισουν τον ουρανο.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: